zondag 10 juni 2007

Dat kan commerciëler

GeenlijfStijl

Brutaal shockbloggen is leuk, maar er moet ook brood op de plank komen. GeenStijl heeft daarom een nieuwe bron van inkomsten aangeboord: een eigen kledinglijn genaamd GeenlijfStijl.

GeenlijfStijl

Nu is "kledinglijn" een overstatement. Het gaat gewoon om hippe T-shirts. De opdruk-pica's zijn in ieder geval helemaal in lijn met de nostalgische chainsaw-chica.

GeenlijfStijl

Na de commerciële samenwerking met De Telegraaf, Spits (dat is eigenlijk hetzelfde), uitgeverij Nieuw Amsterdam en BNN (maar weer afgeblazen) is nu de Bijenkorf aan de beurt.

GeenlijfStijl

Ik zou willen zeggen: Koopt deze stijlloze waar! Met zo'n shirt ben je namelijk in goed gezelschap.

Joran van der Sloot kan fietsen
Hé, een trendsettertje!

Ach, ik gun het Fleischbaum en de zijnen wel. Zonder behartiging van de economische belangen is het dejournalistiek (sic) schoppen tenslotte maar lastig vol te houden. Zelf ben ik er ook niet vies van.

GeenlijfStijl