Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


donderdag 22 juni 2006

GeenStijl gaat commercieel

De FeauteauF*ck Vrijdag lijkt te zijn verkocht aan Spits. Ik kan het niet toejuichen. Voorheen was er alleen een FeauteauF*ck Vrijdag als daar een aanleiding voor was in het nieuws. Vanaf nu is het - nogal geforceerd - elke week raak en wordt de winnaar op dinsdag afgedrukt in Spits. Het gevaar is dat de onderwerpen en inzendingen wat braaf worden. Bovendien lijkt het de omgekeerde weg: een succesvolle formule op internet wordt herplaatst in een krant. Alsof de reaguurders en feauteauf*ckers opgewonden raken van inkt op dode bomen. De eerste opdracht is in ieder geval al behoorlijk braaf. Mij inspireert het niet. Omdat ik de prijzen van de Ayaan- en NVD-FeauteauF*ck ook nog niet binnen heb, bespaar ik me de moeite voorlopig even.
Gepost door Ongeletterde Boer rond 15:35 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker