Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


dinsdag 26 september 2006

Wij hebben helaas te weinig tijd

Druk-druk-druk. Weinig tijd om te posten. Wel tijd gemaakt om te feauteausoepen. Daar moet je tijd voor maken tenslotte. Mijn inzending voor de FeauteauF*ck Vrijdag was enkel spielerei, geen serieuze poging. Ik heb al teveel Donner Kebab-variaties gezien.

Donnerdag

Dit weekend waren mijn zus en zwager op visite. Na een leuk avondje gourmetten heb ik mijn zus tijdens de afwas in een GeenStijl-shirt op de feauteau gezet. Een voorbeeld van een echt gezellige upload...

Afwas

... want de hoeveelheid ranzige pr0n op GeenStijl neemt soms ineens snel toe, vooral in de Dump. Mijn kritiek op deze GeenStijl-onwaardige rommel heb ik verstopt in de presentatie van originele, stijlloze *fap-fap-fap* doekjes.

Fap-fap-fap

Het aardige is, dat de (automatisch gegenereerde) miniatuurafbeelding in de Dump iets suggereert, wat er niet is. Met voorbedachte rade natuurlijk. Het gevolg is wel dat deze upload een paar uur op 1 staat.

Fap-fap-fap

De diss van Boze Buur, ten slotte, inspireerde mij tot een detail-studie van Giel Beelen.

Giel Beelen
Gepost door Ongeletterde Boer rond 09:38 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker