Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


zondag 19 november 2006

The End is near

In gesprek met Brinkheurst

Op de feauteau zie je me met veurmalig minister Leurens Jan Brinkheurst, mede-oprichter en erelid van D'66. Brinkheurst is tegenweurdig hoogleraar in Leiden en vanmiddag nodigde hij me daar uit veur een infeurmeel gesprek in z'n stamkroeg. Hij wilde me polsen omdat hij had gezien hoe ik de campagne van de Partij veur de Dieren en die van de SP had weten te boosten. Of ik ook iets veur D'66 kon doen.

Toen ik was bijgekomen van een spontane lachstuip had ik wel een advies veur Leurens Jan: "Geef je dochter Leurentien een burka." Veur haar maakt Verdonk vast graag een uitzondering. "Bereid je nu maar gewoon veur op het einde", zei ik nog. Nagniffelend verliet ik de Engelse pub met de toepasselijke naam "Neurth End". The End is near. Nog drie nachtjes slapen.
Gepost door Ongeletterde Boer rond 16:11 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker