Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


donderdag 26 oktober 2006

Laat Den Haag nú de schijt krijgen!

Vorige week kreeg ik een e-mailtje van ene Marianne. Ze had al een tijdje mijn feauteauf*ck-activiteiten gevolgd en ze had in de comments op GeenStijl gelezen dat ik wel sympathie koesterde voor haar politieke partij. Tenminste, op Stemwijzer was ik (abusievelijk?) op haar partij uitgekomen (hoewel ik natuurlijk tòch gewoon SP ga stemmen!). Ze vroeg mij haar verkiezingscampagne een kleine boost te geven. Ach, wie kan Marianne iets weigeren? Sinds afgelopen weekeinde heb ik dus hard gewerkt aan een wat brutalere versie van haar huidige - toch wel brave - campagneposter. Mijn versie heb ik zojuist bij GeenStijl in de Dump gezet als een zogenaamd afgekeurd eerste ontwerp. Een stukje guerrilla-marketing, zeg maar.

Laat Den Haag nú de schijt krijgen!
Gepost door Ongeletterde Boer rond 01:01 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker