Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


zondag 29 oktober 2006

OB-TV

Naast uploaden in de Dump van GeenStijl wil ik ook nog wel eens een feauteau naar Helga van Leur sturen. Feauteaux van wolken en regenbuien enzo. Tja, op het land heb je vaak niet veel anders om naar te kijken. En tegenwoordig heb ik natuurlijk die mooie Sony Ericsson K800i op zak, dus daar schiet ik dan regelmatig een plaatje van. Zo maakte ik afgelopen vrijdag een prachtige feauteau van de zonsondergang net buiten het dorp.

Zonsondergang

Thuis heb ik de feauteau meteen naar Helga gezonden en in spanning afgewacht of ze hem voor het weerbericht zou selecteren... En ja hoor: Ongeletterde Boer op TV! Gelukkig draaide de videorecorder mee, dus kon ik later een combi-shot maken van OB-TV en Ongeletterde Boerin, poserend met de originele feauteau.

OB-TV
Gepost door Ongeletterde Boer rond 18:31 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker