Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


zaterdag 28 april 2007

Orange Shower

Wij boeren zitten maar mooi opgescheept met de huidige droogte. Gisteren was het dan eindelijk zover: regen! Lintjesregen wel te verstaan. Het heeft Hare Majesteit behaagd ook aan mijn persoon een Koninklijke Onderscheiding uit te doen reiken. Voortaan is deze Boer, behalve Ongeletterd, ook Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Moeilijk te geloven, maar niet minder waar.

Lintje

Gisteren werd ik op het gemeentehuis, in aanwezigheid van mijn lieve, trotse moeder, gedecoreerd door burgemeester Heerema. Mijn lintje heb ik - zoals de burgemeester het verwoordde - te danken aan mijn "buitengewone verdiensten op het gebied van fotobewerkingen, die met lichte spot en kwinkslagen de grondvesten van onze samenleving juist door vergezochte omkeringen bij een groot publiek weten te bevestigen, vooral in multiculturele zin, en daardoor inspireren tot kritische acceptatie van haar extremen".

En dat alles voor een anti-monarchist als ik! Mij restte niets dan in alle bescheidenheid te accepteren en beduust mijn lot te ondergaan. Zo ben ik dan ook wel weer.
Gepost door Ongeletterde Boer rond 17:28 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker