Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


donderdag 22 maart 2007

We houden het zakelijk

Mijn werk stond deze week weer eens flink in de picture en dat is ook potentiƫle investeerders niet ontgaan. Gisteravond heb ik met een aantal van hen goede afspraken kunnen maken over sponsoring van mijn blog en mijn feauteauf*ck-activiteiten. Deze durfkapitalisten wilden de mogelijkheden van product-placement, promotie-acties in de vorm van virals, en andere soorten guerrilla-marketing niet aan zich voorbij laten gaan. Geef ze eens ongelijk. Ongeletterde Boer belooft tenslotte een hoog rendement. Beter vroeg instappen dan de boot missen, nietwaar? Op de feauteau poseren vertegenwoordigers van mijn nieuwe sponsors, kort nadat de contracten waren getekend.

Durfkapitalisten

Van links naar rechts: de heren Houtkoop en Laurijssen van de TU Delft, de heer Rexwinkel van Akzo Nobel, de heren Grobbink en Bronkhorst van Instituut Clingendael, de heren Handoko en Bakx van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, de heren Viskaal en Usui van Getronics PinkRoccade, de heer Koolman van het Leids Universitair Medisch Centrum, de heer Shyamalan van het Centraal Bureau voor de Statistiek, de heer Aalderink van Stichting Sociale Huisvesting Utrecht, de heer Kalsbeek van Keller's IJzerhandel en, ten slotte, de heer Bozaslan van Unilever.

Ik blijf natuurlijk redactioneel onafhankelijk en volledig vrij in de keuze van de feauteauf*ck-onderwerpen. Dat spreekt voor zich.
Gepost door Ongeletterde Boer rond 22:56 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker