Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


zaterdag 16 september 2006

Weer helemaal terug

Zo. Terug van weggeweest. Even resumerend:

Pritt Stift liet me woensdag op subtiele wijze weten dat een "Oprot Oorkonde" van mijn hand voor de GeenStijl WegVerkiezing werd verwacht. Volgzaam als ik ben, heb ik die meteen gemaakt.

Oprot Oorkonde

Enorme aandrang gaf me donderdagochtend inspiratie voor een nieuwe bijdrage voor de Dump.

Peop

De FeauteauF*ck Vrijdag stond ten slotte in het teken van Nederland na invoering van de sharia. Altijd goed voor de kijkcijfers, zo'n moslim-topic. Ik maak gelijk twee inzendingen: een kijkje op het Binnenhof en in de Plenaire Zaal.

Intussen in Den Haag

Salam alaikum

Ik ben weer lekker bezig.
Gepost door Ongeletterde Boer rond 00:47 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker