Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


maandag 28 augustus 2006

Dumpen die handel (4)

Ik kon het niet laten: ik heb dit weekend wéér zitten feauteausoepen. Vrijdag heb ik een boze Gonny van Oudenallen gefabriekt.

Houd nu een sop!!!

Dit beeld past beter bij hoe ze zich doorgaans opstelt, dunkt me.
Zaterdag heb ik nog gestoeid met een feauteau van het pliesiebusje-incident in Delft. Die feauteau vroeg er gewoon om gef*ckt te worden.

Intussen in Delft

Kijk dan wat voor rommel er nog uit die gracht komt!
Verder heb ik de waarheid achter 9-11 nog even ontrafeld.

Plain f*cking bullshit

Een fijn stukje onderzoeksjournalistiek van de bovenste plank, al zeg ik het zelf.
Ten slotte heb ik zondag nog gauw een reactie in elkaar gezet naar aanleiding van een comment van Captain Diehard bij de post over de hoofddoekjesuitzondering in het nieuwe paspoort: "Vanwege de sekte waar ik sinds kort lid van ben, draag ik altijd een witte kap met 2 gaten voor de ogen." Ik geef toe: wel de minste van de vier.

Positionering
Gepost door Ongeletterde Boer rond 12:15 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker