Ongeletterde Boer

De wederwaardigheden van een feauteauf*ckende reaguurder


maandag 28 mei 2007

Honderd keer OB

Dit is mijn honderdste post! Een mijlpaal is bereikt. Dit was voor de plaatselijke bakker aanleiding mij en Ongeletterde Boerin te verrassen met een heerlijke taart, versierd met mijn beste feauteauf*ck tot nu toe.

Feauteautaart

Ja, zoiets heet nu een "feauteautaart". In ruil voor wat sluikreclame in de vorm van een stukje product-placement vond onze bakker het niet erg daarvoor het pinksterweekeinde door te werken. Bedankt bakkertje!

Update: Pritt Stift, zeurdertje, die hofstadtgruppe en Andreas B. zijn hierbij van harte uitgenodigd deze heugelijke dag met mij en mijn familie en vrienden mee te vieren. Zij worden vanavond om 19:00 uur verwacht in Gasterij Duivenbos (aan de Oploseweg). Neem oude kleren mee.
Update 2: Slijmjurk blaffer wordt opgehaald in de stijlloze limousine.
Update 3: Sjaakdeslinksesul en andere hans mogen straks ook aansluiten in de rij voor het buffet.
Update 4: ProW en TRS mogen wel een beetje haast maken, want de band is al begonnen met sound-checken.
Update 5: Het feest is alweer een tijdje geleden losgebarsten, maar huibie, Meneer B en B.eTA kunnen nog proberen langs de beveiliging te glippen.
Update 6: Hier volgt een oproep aan C-BAS... "Ik kan je voicemailbericht in dit feestgedruis nauwelijks verstaan, maar je moet Gemert volgen en dan de afslag Oploo-Westerbeek nemen!"
Gepost door Ongeletterde Boer rond 13:12 uur | Permalink


 

eXTReMe Tracker