Dat kan commerciëler
Brutaal shockbloggen is leuk, maar er moet ook brood op de plank komen. GeenStijl heeft daarom een nieuwe bron van inkomsten aangeboord: een eigen kledinglijn genaamd GeenlijfStijl.
Nu is "kledinglijn" een overstatement. Het gaat gewoon om hippe T-shirts. De opdruk-pica's zijn in ieder geval helemaal in lijn met de nostalgische chainsaw-chica.
Na de commerciële samenwerking met De Telegraaf, Spits (dat is eigenlijk hetzelfde), uitgeverij Nieuw Amsterdam en BNN (maar weer afgeblazen) is nu de Bijenkorf aan de beurt.
Ik zou willen zeggen: Koopt deze stijlloze waar! Met zo'n shirt ben je namelijk in goed gezelschap.
Hé, een trendsettertje!
Ach, ik gun het Fleischbaum en de zijnen wel. Zonder behartiging van de economische belangen is het dejournalistiek (sic) schoppen tenslotte maar lastig vol te houden. Zelf ben ik er ook niet vies van.